RODO
RODO
Realizując obowiązek informacyjny związany z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o przetwarzaniu Państwa danych osobowych.
Administrator danych osobowych:
Firma Elementra Marcin Jedyński, Warszawa 02-495, ul. Tomcia Palucha 31 lok. 69, NIP: 951-143-00-60.
Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej przez adres: info@elementra.pl lub pisemnie na adres firmy wyżej wskazany.
Cel przetwarzania danych osobowych:
Administracja danymi osobowymi ma na celu dostosowanie naszych usług w celu sprawnej realizacji złożonych zapytań ofertowych oraz zamówień towarów. Są to m.in. dane osobowe gromadzone w trakcie korzystania z naszych usług, w tym dane plików cookies na naszej stronie. Państwa dane mogą być przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy (art.6 ust.1 pkt. b RODO), dochodzenia wszelkich roszczeń związanych z realizacją zleceń lub obrony przed roszczeniami (art.6 ust.1 pkt. f RODO), doskonalenia naszych usług i dostosowania ich do Państwa potrzeb, marketingu bezpośredniego produktów i usług administratora oraz badania satysfakcji klientów (art.6 ust.1 pkt. f RODO).
Podanie danych osobowych w związku realizacją transakcji, zawarciem umowy sprzedaży lub podjęcia działań przez administratora na Państwa żądanie jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji transakcji czy umowy. Bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy czy realizacja Państwa zamówień. Podanie danych osobowych w celach związanych z marketingiem oraz uzyskania odpowiedzi na zapytania jest dobrowolne.
Odbiorcy danych osobowych:
Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów pośredniczących w realizacji Państwa zamówień (transport, spedycja) oraz innym podmiotom, do których przekazanie Państwa danych wynika z odrębnych przepisów prawa. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, między innymi dostawcom usług IT, podmiotom przechowującym i usuwającym dane, podmiotom przetwarzającym dane w celach ewentualnej windykacji należności – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Państwa dane osobowe bez wyraźnej zgody nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione również organom wymiaru sprawiedliwości w związku z realizacją umów oraz na żądanie organów państwowych, a w szczególności Sądów, Prokuratur, Policji, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dawniej: Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych), Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i innych.
Okres przechowywania danych osobowych:
Okres przechowywania Państwa danych osobowych odpowiada celom w jakim dane zostały zebrane. W celach ewentualnego dochodzenia roszczeń, dowodowych oraz rozpatrywania skarg i wniosków oraz reklamacji dane osobowe w ograniczonym zakresie przechowywane są przez okres odpowiadający możliwości skorzystania z powyższych środków, nie dłużej jednakże niż przez okres 10 lat od dnia zawarcia umowy czy realizacji zamówień. Po tym okresie dane zostają usunięte ze zbioru administratora. Administrator przestanie wcześniej przetwarzać dane wykorzystywane do celów marketingu jeżeli zgłoszą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych w tych celach.
Prawa osoby, której dane przechowuje administrator:
Mają Państwo prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo wycofać zgodę na przetwarzanie Państwa danych.
Bezpieczeństwo danych:
Administrator dokłada wszelkich starań aby chronić dane osobowe, które przechowuje i przetwarza.